Bakım

Post Top Ad

Your Ad Spot

10 Mayıs 2017 Çarşamba

Galiba Biraz Yaşıyorum

Zamanı gelmişti artık. Gidenlerin veya hiç gelmeyenlerin. Gerçi ikisi arasında ne fark var ki! İkisi de son görüldüğünce hatırlanıp o gün ölüyorlar. Her giden bir gemi kaldırıp daha limandan çıkamadan aleve veriyor tüm okyanusu ama yanan sadece kalan oluyor.
Bir kez daha gittim geçmişimden. Bir kere daha yaktım okyanusu mu ve bir kere daha kalanın katili oldum. Ardımda yaşlı gözler bıraktım mavisine doyamadığım. Toprağına bile kıyamadığım dağları deldim ben. Kabusu damla olana sel oldum ben. Ben yine giden oldum.

Neydi ki kalanı tutan. Bir zincir yahut aşılmaz surlar mı? Hatta daha ötesi yar'a adanan hayat mı?
Ben bunlardan gittim zincirleri boynumda sürükleye sürükleye, surları yararcasına sevgilinin bakışlarında kayboldum. Ada oldum hayata ben. Kin tutup gecelere beste yazdım karanlığına. Aşık oldum  ben her gün doğumunda  karanlığı kırbaçlayarak doğan güneşe. Aşık oldum ben gözlerinde güneşi gördüğüme...

8 yorum:

  1. Interesting my dear great words
    Kisses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Interesting interpretation kisses:).

      Sil
  2. İnşallah her durum iyilik güzellik getirir sonunda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz masumca bir dilek oldu ama kalp'den bir inşallah:). Teşekkürler.

      Sil
    2. Olsun sonuçta iyi güzel bir dilek sizin için .... Ben teşekkür ederim yorum için...

      Sil
    3. Rica ederim. İyilikler ve güzellikler hepimiz için:)...

      Sil

Your Ad Spot

hdf gdfgrgdfn rtn sg ds